06(80)296-800

koronavírus tájékoztató 2021.03.08-03.21

A védelmi intézkedések ideiglenes szigorításáról szóló 104/2021. (III. 5.) számú kormányrendeletnek megfelelően

a személyes ügyintézés irodánkban szünetel.

Az iroda zárt ajtó mögött működik, postát átvesszük, hatóságokat fogadjuk, könyvelünk, az adóbevallásokat beadjuk.

Konzultálni, szerződést kötni online (telefonon, e-mailben, zoom, skype videotelefonon) tudunk.

A részletekről érdeklődjön telefonon:

06 80 296 800

Bízza szakértő könyvelőre a vállalkozástindítást,

és kerülje el azt a 3 szarvashibát, amit az induló vállalkozók a leggyakrabban elkövetnek!
Hívja ingyenes telefonszámunkat:
06 80 296 800

100 év

szakmai tapasztalat

7 fő

mérlegképes könyvelő

8 év

adóellenőr múlt

2009

óta működő iroda

Milyen gyakorlati lépésekből áll egy vállalkozás elindítása?

4 lépés, amin mindenkinek végig kell mennie ahhoz, hogy megfelelően működő vállalkozása legyen:

1. Ügyfélkapu

Van már Önnek ügyfélkapuja? A belépési jelszót és a felhasználónevet is tudja?

Ha Önnek még nincs ügyfélkapuja, vagy esetleg elfelejtette a felhasználónevet, belépési jelszót, keresse fel személyesen a legközelebbi kormányablakot és nyisson egy ügyfélkaput. Az Ön ügyfélkapuján keresztül tudjuk elindítani az egyéni vállalkozását.

FONTOS: Soha ne engedje az ügyintézőnek hogy vállalkozást indítson. Jót akar, de óriási adótöbletet okozhat Önnek tudatlanságból, hozzá nem értésből.

Értem >

2. Könyvelői konzultáció

A vállalkozásindítás következő lépése a könyvelői konzultáció kell (kellene) hogy legyen. Sokmillió forint adót lehet megspórolni a megfelelő vállalkozási forma, adózási mód, vagy személyi kérdések helyes megválaszolásával.

Katás, átalányadózó, sima szja-s egyéni vállalkozás, vagy esetleg kivás vagy tao-s kft? Áfás, vagy áfa alanyi mentes? Most indítsuk, vagy majd csak a jövő hónap elején? Külföldre fog számlázni? Külföldről lesz áru vagy szolgáltatás beszerzés? 3 millió forintnál többet számláz egy partner felé?

Ezeket a kérdéseket feltétlenül tisztázni kell a vállalkozásindítás előtt, mert sokmillió forint múlhat rajta. Attól hogy a szomszéd autószerelőnek a katát javasolta a grafikus sógora, még egyáltalán nem biztos, hogy Önnek is az éri meg igazán.

Rendben >

3. A vállalkozás elindítása

A könyvelői konzultáción megbeszéltek szerint ott a helyszínen azonnal elindítjuk Önnek az egyéni vállalkozását. (Ha a konzultáció eredménye az lett, hogy Önnek ez a vállalkozási forma, és ez az időpont a megfelelő.)

Gyakran fordul elő, hogy az adott ügyfélnek érdemes megvárni a következő hónap elejét a vállalkozásindítással. Ekkor természetesen megvárjuk, és az adófizetés szempontjából leginkább megfelelő időpontban indítunk Önnek vállalkozást.

Ha pedig Önnek egy Bt, vagy Kft megalapítása szolgálja leginkább az érdekét, partner ügyvédeink bevonásával annak a szervezését is szívesen levesszük az Ön válláról.

Érthető >

4. Bankszámla, kamara, bejelentők

Ha az Ön vállalkozása normál áfa körös lesz akkor kötelező, ha áfa alanyi mentes, akkor is javasolt lehet bankszámlát nyitni.

A Kereskedelmi Kamarához kitöltjük az Ön bejelentkezőjét, és ha szükséges, a tételes iparűzési adót is regisztráljuk Önnek.

csapjunk bele >

Bízza ránk egyéni vállalkozása elindítását,

hogy valóban minden úgy történjen, ahogy Önnek a leginkább kedvező.
Hívja ingyenes telefonszámunkat:
06 80 296 800

+1. Rúgd ki a főnököd!

Ha Ön most indítja a vállalkozását, jó szívvel ajánljuk ügyvezetőnk Berger Gábor Rúgd ki a főnököd! Indíts saját vállalkozást! című könyvét.

Kinek van ideje elolvasni egy könyvet a vezetésről, egy másikat a marketingről, egy harmadikat a HR-ről és menedzsmentről? Egy negyediket a vállalatirányításról, egy ötödiket az időgazdálkodásról, egy hatodikat a pénzügyekről, stb?

ITT VAN MINDEN EGY KÖNYVBEN, AMI AZ INDULÁSHOZ KELL.

Megrendelem >

A becsületes vállalkozások könyvelőirodája.

Hívja ingyenes telefonszámunkat:
06 80 296 800

100 év

szakmai tapasztalat

7 fő

mérlegképes könyvelő

8 év

adóellenőr múlt

2009

óta működő iroda

Ha az Ön vállalkozásának valóban szakértő könyvelőre van szüksége, aki

- rendelkezik kellő tudással és tapasztalattal, hogy hibátlan könyvelést végezzen,

- kellő alázattal és szerénységgel, hogy utánanézzen annak amit nem tud,

- kellő szorgalommal és szakmai maximalizmussal, hogy csak a tökéletes bevallással elégedjen meg,

- kellő önismerettel és becsülettel, hogy ha valamit elront, azt bármi áron kijavítsa, és elismerje,

akkor Ön a legjobb helyen jár.
06 80 296 800

Nézze meg irodánkat működés közben >

Tekintse meg 2 perces bemutatkozó videónkat!

Miért a Berger?

Társaságunk a Berger Könyvelőiroda 2009 óta megbízható szereplő a könyvelőirodák népes piacán. Mérlegképes könyvelőink pénzügyminisztériumi regisztrációval rendelkeznek. Adószakértő könyvvizsgálónk 8 évig volt az adóhatóság ellenőre, ellenőrzési osztályvezetője.

Célunk egy olyan Magyarország, ahol a becsületes vállalkozóknak nem kell tartaniuk az adóhatóság korrekt, emberséges munkatársaitól, mert könyvelésük, adóbevallásuk a legjobb kézben, érthető tájékoztatás mellett a törvényeknek megfelelő rendben van.

06 80 296 800

Kinek érdemes könyvelőirodánkat választani?

Induló vállalkozások, kérdésekkel

Sok könyvelő azért nem szereti az induló vállalkozókat, mert túl sokat kérdeznek. Mi úgy gondoljuk, hogy inkább 10 kérdés, mint 1 rossz döntés. Munkatársaink kiválasztásánál a szakmai tudás mellett azt is vizsgáljuk, hogyan tud érthetően, hétköznapi nyelven megválaszolni olyan kérdéseket, amik a legtöbb induló vállalkozás esetében felmerülnek.

Kezdő cégek, akik szeretnének elsőre biztosra menni

Ha Ön szeretné elkerülni azt, hogy a könyvelő hozzá nem értése miatt több millió forint adót fizessen be feleslegesen az elején, épp amikor a legnagyobb szükség lenne a megspórolt adóra. Vagy hogy 1-2 év után újra kelljen könyvelni alapítástól kezdve a cég teljes könyvelését, mert használhatatlan. Érdemes elsőre biztosra menni, és hozzáértő szakértő könyvelőirodával szerződni.

Aki szeretne naprakész információt kapni cégéről

A könyvelő szakma átalakul. A számlázás, az adózás digitalizációjával együtt a könyvelők fókusza az adatrögzítésről, adóbevallások készítéséről át kell hogy helyeződjön a tanácsadásra, a döntés előkészítésre, az ügyfél naprakész, pontos informálására. Ha Ön is így látja, a Berger Könyvelőirodára számíthat.

Aki szeretne törvényesen adót optimalizálni

Adócsalás: nem. Törvényes adóoptimalizálás: igen. Büszkék vagyunk becsületes adófizető ügyfeleinkre, de ha van lehetőség a jogszabályokat betartva adót csökkenteni, akkor miért ne élnénk a lehetőséggel? A legálisan megspórolt adó nem csak világkörüli utazásra és luxusautók vásárlására költhető. Gyakran épp ez az összeg teremti meg a beruházások, a fejlődés forrását, lehetőségét.

Miben tud Önnek segíteni a Berger Könyvelőiroda?

Szolgáltatásaink, amiben számíthat ránk:

Adótanácsadás

Jelentős gazdasági események, döntések előtt mindenképp érdemes kikérni a könyvelő szakvéleményét, hisz ezért dolgozunk Önnek. Az a feladatunk hogy segítsünk.

Nem vagyunk varázslók, tehát az adót lenullázni mi sem tudjuk. Ugyanakkor ha megfelelő a kommunikáció az ügyfél és a könyvelő között, akkor sok esetben találunk adómérséklő megoldást.

És ami ugyanolyan fontos, vagy még fontosabb: Az internetről, barátoktól hallott adózási mesterfogásokat mindenképp érdemes a könyvelővel felülvizsgáltatni, hogy az Ön esetében egy ellenőrzésen védhető-e az, ami a szomszédnál működött.

Érthető >

Adótervezés

A vállalkozásindítás, cégalapítás legelső lépése a könyvelői konzultáció kell (kellene) hogy legyen. Sokmillió forint adót lehet megspórolni a megfelelő cégforma, adózási mód, vagy személyi kérdések helyes megválaszolásával.

Működő cégeknek pedig beruházás, komolyabb gazdasági esemény előtt, illetve évente egyszer érdemes leülni a könyvelővel hogy átbeszéljék a vállalkozás adózási lehetőségeit.

Jól hangzik >

Vállalkozásindítás

Ha Ön vállalkozást szeretne indítani, szüksége lesz egy ügyfélkapura, amit okmányirodában, kormányablakban tud nyitni. Ha megvan az ügyfélkapu (és tudja a belépési kódokat is), javasoljuk hogy mindenképp könyvelővel indítsa el a vállalkozást.

Egy szakértő konzultációt követően, ahol megbeszéljük az Önnek megfelelő adózási módokat, ott a helyszínen meg is tudjuk alapítani Önnek a vállalkozást.

A konzultáció történhet az irodánkban személyesen, (maszkban, plexifallal elválasztva) telefonon, vagy videótelefon kapcsolaton is. Ahogy Önnek kényelmes és biztonságos.

Erre van szükségem >

Cégalapítás

Ha Önnek nincs saját ügyvédje a cégalapításhoz, kipróbált, megbízható partner ügyvédeink állnak rendelkezésre.

Erre van szükségem >

Könyvelés

2009-ben alapítottuk könyvelőirodánkat. Mérlegképes könyvelő munkatársaink mindegyike pénzügyminisztériumi regisztrációval, és megfelelő szaktudással rendelkezik.

Könyvelőink együttes tapasztalata meghaladja a 100 évet, amit főként könyvelőirodákban, változatos tevékenységi körű vállalkozások és cégek könyvelésében szereztek.

Fontos a tapasztalat >

Székhelyszolgáltatás

Reprezentatív üzleti cím Budapest belvárosában, professzionális posta és hatóságkezelés, pozitív első benyomás az Ön vállalkozásáról, naponta egy kávé áráért.

90 nap ingyen >

Tárgyalóbérlés

Irodánkhoz tartozik egy teljesen különálló 10 fős üzleti tárgyaló. Elegáns tölgyfa asztallal, kényelmes bőr székekkel, szép téglafallal, és egy rejtett tv-vel videókonferenciákhoz, prezentációkhoz.

Ez jól jöhet >

A becsületes vállalkozások könyvelőirodája.

adóbírság garanciával

Díjszabásunk

Irodánk szolgáltatásai az alábbi díjakon vehetők igénybe:

Kata könyvelés
19.500 Ft-tól
  • Költséghatékony,
  • automatizált folyamatok.
  • Tapasztalt, regisztrélt
  • mérlegképes könyvelők.
  • Felelősségbiztosítás.
Ezt választom
Kft könyvelés
39.500 Ft-tól
  • Árbevételhez igazodó
  • könyvelési díj.
  • Talasztalt regisztrált
  • mérlegképes könyvelők.
  • Adóellenőr múlt.
Ezt választom
Székhelyszolgáltatás
9.250 Ft-tól
  • Nem kell az otthonába
  • bejelenteni vállalkozását.
  • Professzionális posta-,
  • és hatóságkezelés.
  • Az első 90 nap ingyen
Ezt választom

Kik választanak bennünket?

Ügyfeleink, akikre büszkék vagyunk

Ügyfeleink véleménye irodánk működéséről:

Büszkék vagyunk rá, hogy aki kipróbálja irodánkat, annak általában hosszú évekig élvezzük bizalmát.

Miért választanak bennünket ügyfeleink?

Szakértő, tapasztalt munkatársak

Nem bízzuk kezdőkre az Ön könyvelését. Mérlegképes könyvelő munkatársaink pénzügyminisztériumi regisztrációval, és fejenként több éves, többségükben évtizedes tapasztalattal rendelkeznek.

Szakmai felelősségbiztosítás

Nem űzünk szerencsejátékot az Ön könyvelésével. 100 millió forint összegű szakmai felelősségbiztosításunkról 2009 óta a Generali Biztosító gondoskodik.

Segítőkész, proaktív szakemberek

Az Ön sikere a mi sikerünk. Irodánkban segítőkész, proaktív szakemberek végzik az Ön vállalkozásának könyvelését.

Kedves, barátságos kollégák

A szaktudás és tapasztalat mellett nagy hangsúlyt fektetünk rá, hogy kedves, barátságos kollégák dolgozzanak nálunk. Fontos a jó kommunikáció az ügyfél és a könyvelő között, amihez megfelelő emberi tulajdonságok is szükségeltetnek.

Elérhető könyvelők, elérhető iroda

Munkatársaink felveszik a telefont, megválaszolják az e-maileket. Ha a könyvelő épp nem tudja felvenni a telefonját, munkaidőben 1 órán belül vissza fogja Önt hívni. Az irodavezető munkaidőben szintén bármikor elérhető. Ügyvezetőnket pedig 17 éve változatlan mobiltelefonszámán (06306548158) hívhatja fel, ha arra van szükség.

Megbízható, 2009 óta nyereséggel működő cég

Könyvelőt nem egy hónapra választ az ember. 2009 óta nyereséggel működő iroda vagyunk, stabil munkatársi gárdával, modern informatikai eszközparkkal, (Erős, megbízható számítógépekkel, vírusirtóval, biztonsági mentésekkel, legális szoftverekkel). Ránk hosszú távon számíthat.

Minden egy helyen, ami a vállalkozáshoz kell

Ügyfeleink kifejezetten szeretik, hogy a Bergernél mindent elintézhetnek egy helyen, ami a vállalkozásindításhoz szükséges. Később pedig gyakran veszik igénybe egyszerre több szolgáltatásunkat. Persze ez nem kötelező, csak egy lehetőség.

Adóellenőr múlt

Könyvvizsgálónk 8 évig volt az adóhatóság ellenőre, ellenőrzési osztályvezetője. Nemcsak a könyvelők munkáját ellenőrzi, de adózási kérdésekben ő mondja ki a végső igent, hogy egy ellenőrzésen a javaslatunk átmenne-e. Fontos nekünk a biztonság, csak olyan javaslatot teszünk, ami nem jelent adókockázatot.

Társadami felelősségvállalásunk >

Tekintse meg az ügyvezetőnkkel készített tv interjút!

1000 könyv az iskoláknak

1032 példányt adtunk ajándékba középiskoláknak, ügyvezetőnk Cégalapítás Fiatalon című könyvéből.

A program célja valós képet mutatni a vállalkozásról és ösztönözni a fiatalok vállalkozási hajlandóságát.

A kezdeményezésről minden középiskola értesítést kapott, és bárki csatlakozhatott, aki vállalta, hogy a könyvek könyvtári állományba kerülnek, és foglalkoznak a témával. Harminc településről 42 középiskola regisztrált a programban. A részt vevő iskolák több mint fele az országos középiskolai rangsor 100 legjobbja között van.

Örömmel teszünk eleget egyetemek meghívásainak

1% a Bátraknak!

Hálásak vagyunk ügyfeleinknek, amiért árbevételünk 1%-ával tudjuk támogatni a súlyosan beteg gyerekek élményterápiás táboroztatását, a Bátor Tábor munkáját 2014 óta.

Munkatársaink

Akikre Ön számíthat

A becsületes vállalkozások könyvelőirodája.

Hívja ingyenes telefonszámunkat:
06 80 296 800

Ha pedig most munkaidőn kívül van, kérjen visszahívást!

Irodavezetőnk Adrienn nagyon szívesen visszahívja Önt a következő munkanap reggelén.

VISSZAHÍVÁS

Kérem adja meg a visszahíváshoz szükséges adatait

Ha kitöltötte az adatokat, kattintson a VISSZAHÍVÁST KÉREK gombra!

Hogyan válasszunk könyvelőt?

Könyvelőt választani nem könnyű feladat. Óriási felelősség, de a legtöbb vállalkozó nem ért annyira a könyveléshez, hogy szakmai szempontok alapján ellenőrizhesse a könyvelőjelölt szaktudását. Épp ezért keres könyvelőt.

Hibák, amiket könyvelő választáskor a legtöbben elkövetnek

Sokan döntenek rosszul, mikor először választanak könyvelőt, aztán a saját kárukon tanulják meg hogy nem így kellett volna. Nézzük mik a leggyakoribb hibák, amikkel találkoztunk:

Rokon, ismerős, barát

Ennek az a hátránya, hogy ha mégsem válik be, sértődés nélkül nem lehet lecserélni, kirúgni. Ha nincs büntetés, (mert adóellenőrzés sem volt még) csak egyszerűen lassan válaszol a kérdésekre, nem ad érthető tájékoztatást, és még ő érezteti hogy szívességből végzi a cég könyvelését.

Legolcsóbb könyvelőiroda

A legolcsóbb könyvelőiroda a legolcsóbb könyvelőket tudja alkalmazni, akiket más nem vesz fel. Nincs pénz továbbképzésre, fejlődésre, tanulásra. Nincs pénz szakmai felelősségbiztosításra. Túlhajszolt, alulfizetett emberekkel nem lehet hosszú távon magas minőséget nyújtani.

Egyszemélyes könyvelő

Az egyszemélyes könyvelő kérdés esetén mindennek maga kénytelen utánajárni, nincs kihez fordulnia. Fórumokon, Facebook csoportokban próbálkozhat, ha nem titkos és nem bizalmas az információ... Az egyszemélyes könyvelőt váratlan betegség esetén nincs aki helyettesítse.

Nyugdíjas Marikanéni 20 ezerért feketén okosba'

Aki már olyan jól tudja a szakmát, hogy 15 éve továbbképzésen sem volt. Számlát nem ad, felelősséget nem vállal, minisztériumi regisztrációja, felelősségbiztosítása nincs.

Megcsinálom én saját magamnak

Vannak ilyen őrült szerencsejáték és oroszrulett rajongók, akik próbálkoznak amatőr módon saját maguknak könyvelni. Talán egy áfa bevallást, vagy bérszámfejtést még csak-csak ki tud tölteni, de az első navos levél, vagy adóellenőrzés hamar megmutatja a "nagyszerű" ötlet gyenge pontjait.

Minden évben más, aki épp a legjobb árat adja

Azért nem érdemes a könyvelőt váltogatni, mert egy adóellenőrzésen visszamenőleg 5 évet vizsgálhatnak. Ha a 4 évvel ezelőtti könyvelést kérdezik, Ön pedig összeveszett azzal a könyvelővel, nem lesz aki megmagyarázza, hogy az adott tétel miért szerepel pontosan úgy a könyvelésben. Pedig megfelelő indoklással helyesnek fogadná el az adóellenőr.

Kinek NEM vállaljuk a könyvelését?

Örülünk az új ügyfeleknek, de azért megválogatjuk kivel kötünk, és kivel nem kötünk szerződést.

  • SZÉLHÁMOS GAZEMBEREK

    Aki arra épít vállalkozást, hogy a törvényes kiskapukat kijátszva, jogi csűrcsavarás mögé bújva használjon ki gyanútlan, sokszor idős embereket, azt mi nem vállaljuk. Mindegy hogy papíron mennyire akarja szabályosan végezni, hiába fizeti be az adókat. Ha az üzleti modell nem a vevők becsületes kiszolgálására épül, ha a vállalkozás nem ad értéket a megrendelőknek, akkor abban mi nem veszünk részt.

  • ADÓCSALÓK, OFFSHORE-TRÜKKÖZŐK

    Aki el tudja intézni, hogy az ügyfélnek semmi adót ne kelljen fizetni, az nem jó könyvelő, hanem szélhámos. Egy sikeres vállalkozásnak kell hogy fizessen adót. Áfát, nyereségadót, a munkavállalók adóit. A törvényes adóoptimalizálás rendben van, természetesen adunk tanácsot ha látjuk hogy lehetne becsületesen kevesebb adót fizetni. Aki viszont egyáltalán nem akar adózni, az ne könyvelőt keressen magának, hanem varázslót.

  • STROHMANNOK, FIKTÍV CÉGEK

    Aki egy magatehetetlen szerencsétlen hajléktalannal állít be mint ügyvezető, majd kijelenti hogy ő fog eljárni a cég ügyeiben, de a neve nem szerepelhet sehol, és a hamis tanúskodást is elvárja könyvelőjétől, őt mi elutasítjuk. Nem vagyunk sem nyomozók, sem a hatóságok besúgói, de azért mindennek megvan a határa.

  • UTAZÁSI IRODÁK, TÁRSASHÁZAK, EGYESÜLETEK, ALAPÍTVÁNYOK

    Az ő tevékenységüket természetesen tiszteljük és nagyra becsüljük. Ugyanakkor a könyvelésük a számvitel egy-egy speciális területét jelenti, amivel mi nem foglalkozunk. Nekik érdemes erre szakosodott könyvelőt keresni.

  • POLITIKAI PÁRTOK, RADIKÁLIS SZERVEZETEK

    Nem akarunk tüntetést az iroda előtt. A hiradóba pedig azzal szeretünk bekerülni, hogy ügyvezetőnk Cégalapítás Fiatalon című könyvét adományozzuk középiskoláknak.

Adóbírság Garancia

Könyvelőt választani nem könnyű feladat. Attól hogy megbízunk valakit cégünk könyvelésével, a felelősség továbbra is a vállalkozást terheli. Ezért mi bevezettük az adóbírság garanciát:
1. Csak a megfelelő emberekkel dolgozunk
2. Elismerjük
3. Elérhetőek maradunk
4. Kijavítjuk
5. Anyagilag helyt állunk
Bátran vállaljuk ezt a garanciát, mert küldetésünk hogy a legjobb minőségű, a piacon elérhető legteljesebb szolgáltatást nyújtsuk Önnek.

Mit tartalmaz az adóbírság garancia?

1. Csak a megfelelő emberekkel dolgozunk

Cégünkben senki nem az ügyvezető rokona, vagy barátja. Nem haveri alapon vesszük fel a munkatársakat, és általában minden felvett kollégára jut kb 100 elutasított pályázó. Könyvelőink kiválasztásánál, a szakmai végzettség, tapasztalat, releváns gyakorlat mellett elsődleges szempont a precíz munkavégzés, a monotonitás tűrés, az alacsony hibaszázalék, a megfelelő alapos, elemző személyiség. Ha pedig tévedünk, és kiderül, hogy nem a megfelelő jelöltet vettük fel, akkor határozott gyorsasággal meghozzuk a kellemetlen döntést, és elbúcsúzunk a munkatárstól.

2. Elismerjük

Aki azt állítja magáról, hogy soha nem hibázik, az hazudik. Talán saját magának is. Nem létezik olyan ember, aki mindig mindent tökéletesen csinálna, így valószínűleg a mi munkánkban is ritkán, de előfordulnak hibák. Ha mi hibáztunk, nem hárítjuk az ügyfélre. Nem magyarázzuk meg, nem beszélünk mellé. A könyvelés csapatmunka. Szükségünk van az ügyfél együttműködésére is a magas szintű munkavégzéshez. Ezért hogy később ne legyen vita, vagy emlékezet kiesés egyik fél részéről sem, jellemzően e-mailben kommunikálunk. Ez azt jelenti, hogy Ön munkaidőben bármikor el tud bennünket érni telefonon, vagy személyesen, de amit megbeszéltünk, arról fog kapni egy e-mail emlékeztetőt. Így szükség esetén mindig egyértelmű, ha a mi hibánkból történt a nem várt esemény.

3. Elérhetőek maradunk

Soha nem tűnünk el. Mi is hallottunk olyan „könyvelőről”, aki az adóellenőrzés megkezdéséről tájékoztató levél átvételét követően nem vette fel többé a telefont, és úgy eltűnt, mintha a föld nyelte volna el. Nálunk ez nem fordulhat elő. Ha a könyvelő nem tudja felvenni a telefonját, vissza fogja Önt hívni, 1-2 órán belül. Ha ez nem történik meg, Ön fel tudja venni a kapcsolatot az irodavezetővel. Ha pedig további intézkedés szükséges, ügyvezetőnk 16 éve változatlan mobilszámán, (06 30 65 48 158) bármikor elérhető.

4. Kijavítjuk

Ha kiderül, hogy a munkánk során véletlenül hibát vétettünk, minden körülmények között kijavítjuk, a javítást pedig könyvvizsgálónk ellenőrzi.

5 Anyagilag helyt állunk

Az első szerződéses partnerünk a könyvelőiroda megalapításakor a Generali Biztosító volt. Szakmai felelősségbiztosítással az óta is itt rendelkezünk. Soha nem kellett még igénybe vennünk, de mivel az ördög nem alszik, ez az egyik legfontosabb szerződésünk. Biztosítási szerződésünkben a felelősségvállalás 5 éves kiterjesztéséről is rendelkeztünk. Ez nekünk 30%-kal magasabb biztosítási díjat jelent, de azért fontos, mert ha a könyvelőirodával bármi történne, az adóellenőrzésre fennálló 5 év elévülési időn belül, az Ön könyvelése akkor is teljes anyagi biztonságban van. Szakmai felelősségbiztosításunk éves keretösszege 100 Millió Ft, káreseményenként pedig 50 Millió Ft értékig tudunk helyt állni. Sajnos a könyvelőknek nem kötelező szakmai felelősségbiztosítást kötni, így gyakran ennek a díján spórolva meg sem kötik, vagy olyan alacsony összegre, ami gyakorlatilag semmire sem elég. Az adóhatóság minden esetben a céget bünteti, nem a könyvelőt. Ezt követően pedig Önnek kell polgári peres eljárással behajtani a kárt a könyvelőn. Ha a könyvelőnek nincs megfelelő vagyona, vagy az Ön cége a jogerős ítéletig belerokkan az adóbírságba, akkor pedig sajnos nincs mit tenni. A mi szakmai felelősségbiztosításunk éves díja egy családi nyaralás értékével vetekszik, de én csak akkor tudok nyugodtan pihenni, ha az ügyfeleink könyvelését megfelelő biztonságban tudom.

Miért hoztam létre a Berger Könyvelőirodát?

Berger Gábor vagyok, a Berger Könyvelőiroda ügyvezető tulajdonosa. Közgazdász, a Rúgd ki a főnököd! Indíts saját vállalkozást!, és a Cégalapítás Fiatalon című könyvek szerzője. 2009 óta foglalkozunk könyveléssel, székhelyszolgáltatással.

Azért hoztam létre az irodát, hogy olyan ügyfeleknek nyújthassunk stabil háttértámogatást, akik nem elégszenek meg a fapados minőséggel, hanem hosszú távon keresnek biztos partnert vállalkozásuk könyveléséhez.

Könyvelőt választani nem könnyű feladat, viszont óriási felelősség.

Azon ügyfelek könyvelésést vállaljuk, akik célja nem az azonnali trükkös nyerészkedés, hanem a törvényes vállalkozás. Becsületes adófizetéssel, kiszámítható, biztonságos profittal. Akik hosszú távon gondolkodnak.

Intézzen el mindent egy helyen!

Ügyfeleink kifejezetten szeretik, hogy a Bergernél minden adminisztrációt elintézhetnek egy helyen, ami a vállalkozás indításához és működtetéséhez szükséges:

Szolgáltatásaink:

• Adótervezés, adótanácsadás.
• Vállalkozásindítás
• Cégalapítás, cégmódosítás
• Pályázatírás
• Székhelyszolgáltatás
• Könyvelés
• Tárgyalóbérlés

Hol van az irodánk?

1136 Budapest, Tátra utca 5/a